i love u kamranam فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
دوست دارم کامرانم عشق و بزرگان






ღyou+me=loveღ

عشق را دوست دارم ولي نه در قفس بوس را دوست دارم نه در هوس تو را دوست دارم تا آخرين نفس

 سلامممممممم

روز خوبی بود

یعنی بد نبود

الان از کلاس زبان اومدم  کلی حرف زدم بحثه باحالی بود : چرا مامان بابا ها تو دوستیه بچه هاشون گیر میدن

خوب نظره بزرگان ( از جمله من :d )  در مورد عشق

آی عشق چهره ی سرخت پیدا نیست      شاملو 

خوب در مورد این جمله باید بگم  راشتش نفهمیدم منظورش چیه  

اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید اشک بریزی،لذت دیدن ستاره ها رو هم از دست میدی. شکسپیر

واقعا با این موافقم

 

 

 

نظری ندارم در این مورد  

فعلا

بابای      

 

 

 


     

 

کودکان اعتماد می کنند ، زیرا هرگز شاهد خیانت نبوده اند . معجزه آنگاه رخ می دهد که این اعتماد را در نگاه پیری فرزانه ببینیم . بوین 

 



نظرات شما عزیزان:

ashkan
ساعت21:20---17 بهمن 1389
salami 2bareh. age jesarat nabashe be esmeh beroz tarin weblog tafrihi va music. ba kamaleh tashakor . be omid hamkarihayeh mostamar

3tare
ساعت21:05---17 بهمن 1389
waghean webeto0on harf nadare waghean terko0ondin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کی؟یک شنبه 17 بهمن 1398برچسب:,ساعت ؟ 20:14 کی نوشته؟ ghazal | |



قالب جدید وبلاگ ghazaljon


دوست دارم کامرانم